Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».
Терміни повернення та обміну:
Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Відповідно до чинного законодавства ви можете повернути товар належної якості та обміняти його, якщо:
● товар не був у вжитку та не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потерстостей, плям тощо.
● товар повністю укомплектований та збережено фабричне пакування.
● збережено всі ярлики та заводське маркування.
● товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості.
Поверненню не підлягають:● Товари, які мають сліди використання.
● Ушкоджені внаслідок неякісного укладання, монтажу, встановлення.
● Ушкоджені внаслідок неправильного зберігання або транспортування.
Правила повернення товару належної якості:● Зворотна доставка здійснюється за рахунок клієнта. Клієнт може вибрати зручний для себе варіант доставки: Новою Поштою або доставити самостійно. Повернення приймаються за адресою: м.Харків вул.Микола Манойла 34.
● Під час відправлення товару відправник зобов'язаний якісно запакувати товар, щоб він не пошкодився під час транспортування. Механічно пошкоджена продукція під час перевезення може не підлягати поверненню.
● Повернення коштів на замовлення здійснюється тим способом, який було обрано для розрахунку клієнтом – оплата готівкою або оплата на картку клієнта. Повернення коштів провадиться протягом трьох днів з моменту доставки продукції до компанії.
Правила повернення товарів неналежної якості:● При виявленні дефекту клієнт повинен надати нам фото або відеозйомку з видимими ознаками шлюбу та описати його в телефонній розмові або повідомленні: за яких умов було виявлено дефект, чи були механічні пошкодження тощо.
● Відвантаження бракованого товару здійснюється за рахунок компанії DESIRE Новою Поштою.
● Перед відправкою відправник повинен якісно запакувати продукцію, щоб він не пошкодився під час транспортування.
● Повернення коштів клієнту провадиться протягом трьох днів з моменту доставки товару. Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
Відповідно до Закону
«Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному
Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.